Carport omdannes til skur

Hej

vi bor i et række/kæde/dobbelthus hvor der tidligere er opført en carport på 20 m2 Med 9m2 skur inkluderet.
vi går med tankerne om blot at sætte vægge på carporten og omdanne det til et større skur. I den forbindelse vil vi i forlængere af det nye skur lave en overdækket terrasse.

skuret vil indvendigt måle ca 15 m2 hvor den overdækkede terrasse vil måle ca 5m2.

spørgsmålet er nu om vi uden videre (med godkendelse fra grundejerforeningen ift lokalplanen) kan ændre det på BBR eller om der ville være nogle reglementer der ikke vil være overholdt grundet omdannelsen af carport til skur?

på forhånd tak for jeres tid.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan evt bare ringe til teknisk forvaltning og spørge, men jeg tror faktisk ikke det er noget problem.
 Når man ansøger om byggetilladelse er skur og carport i samme “kategori” så det kan sikkert ændres uden problemer.

Bare kald mig BBB 
Der kan måske være krav om x antal parkeringspladser på din grund, så tjek lokalplan og reglement i grundejerforeningen, inden du spørger i teknisk forvaltning.

Prøv at kik om andre under samme grundejerforening, har lukket deres carport af.


Vi prøver igen, i morgen --
Tak for jeres svar Big Bam Boo og je_ns, ja jeg må tage fat på teknisk forvaltning for ved at omdanne carporten til skur på papiret, så vil der også blive tilføjet en ekstra parkeringsplads så det bør ikke være et problem.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis