Opel Corsa - ny udstødning (ny model)?

Hej derude  
(jeg har flyttet dette spørgsmål ud i en tråd for sig selv for overskuelighedens skyld).

På en en Opel Corsa fra 2007 skal der monteres en ny komplet udstødning.
kan en ny udstødning være konstruktionsmæssig være ændret så den er blevet (noget) større og derfor synes på en anden måde når man ser ind på bilen bagfra? Det er nemlig tilfældet, at den synes "større"   

Hvis de bliver ændret, hvad er så årsagen? Udskiftningen beløb sig til ca 4600kr på et værksted i en lille landsby. Lyder lidt dyrt - er det niveauet efter Jeres erfaring?

Mvh Torben
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er regningen ikke udspecificeret, så du kan se, hvad der er reservedele, og hvad der arbejdsløn? Udstødning fås fra ca. 1500 kr. uden katalysator.

fase
S. Fabrin skrev den 27-05-2021 12:34:44

Er regningen ikke udspecificeret, så du kan se, hvad der er reservedele, og hvad der arbejdsløn? Udstødning fås fra ca. 1500 kr. uden katalysator.

 Har ikke lige set regningen (det er en veninde jeg kender)   Umiddelbart lyder det lidt dyrt. Selv er jeg vant til ikke at afregne pr time (Skorstensgaard) men fast pris. Gad vide hvad der egentlig er den "billigste" afregningsmetode (på sigt)?Jeg tror lige jeg skal se regningen. Men måske 4-5 timer er det ikke lang tid for at skifte?

Mvh Torben
Hvis det er skiftet fra for til agter incl gummiophæng og flexrør er det OK. Mht størrelsen på afgangsrør, er udstødningen større på 1,4 sport. Men mulighederne er mange hvis det er uoriginale dele..
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis