Jeg har kigget på denne ventilator
https://www.wattoo.dk/siku-100-m-timer-0878100226Men aner ikke hvad man skal bruge for at sætte den op.
Altså jeg er med på der skal laves et hul igennem ydermuren. Og kan også regne ud jeg skal have et rundt rør (tænker 100mm til den ventilator?) Og så måske en murrist.
Men aner ikke hvad der ellers skal købes af smådele før at det hele kan sættes sammen.
Og kommer der ikke bare træk ind på badeværelset hvis jeg køber en rist uden lameller? Men kan den valgte ventilator godt bruges med lamel ventil (endestykke/rist) eller er det kun dem med jalousi de er kan bruge dem med lamelrister?
Osv osv.
Aner virkelig ikke hvad jeg skal bruge og kan intet finde om der på nettet.
Hvis man ønsker detaljerede svar, så må man stille detaljerede spørgsmål.