Mahogni vinduer

Hej alle LDSér først vil jeg sige TAK for et godt forum, og især for nye husejer som jeg.

Vores hus skal have skiftet vinduer til sommer, og vi er begyndt at hente tilbud hjem, og flere er firmaer er interssante.

Mit spørgsmål for idag er:Er der nogen i dette forum der kender firmaet KIPA vinduer, eller andre firmaer som leverer en god kvalit mahogni vinduer til en rimlig pris
Hej alle LDSér først vil jeg sige TAK for et godt... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Er det bare mig eller er der blevet kørt massiv "skjult" reklame for vinduesfirmaer her på det sidste ?
Jeg føler ikke rigtig at svarene virker troværdige når pusheren står og deler fix ud til uvidende lds-narkomaner for selv at score kassen
i den sidste ende........

Kun døde fisk flyder med strømmen wink
helt enig men med det navn kan folk vel ikke være uvidende om hvad han vil..... men reklame for ejet firma er dårlig stil og i øvrigt VinduesPusher så lad være med at svare på gamle emne tråde tak det gir ingen mening for har nok fået svar og er kommet videre..... det ødelægger forummet hvis folk sidder og svare på en masse gamle emner - så forsvinder de aktuelle jo fra forsiden og de gamle har folk jo typisk ingen interesse i mere....
Citat fra pma

helt enig men med det navn kan folk vel ikke være uvidende om hvad han vil..... men reklame for ejet firma er dårlig stil og i øvrigt VinduesPusher så lad være med at svare på gamle emne tråde tak det gir ingen mening for har nok fået svar og er kommet videre..... det ødelægger forummet hvis folk sidder og svare på en masse gamle emner - så forsvinder de aktuelle jo fra forsiden og de gamle har folk jo typisk ingen interesse i mere....

Ah ja - Det er DERFOR der lige pludselig er SÅ mange tråde der omhandler vinduer…

I teorien er der ikke forskel på teori og praksis, men i praksis er der...
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også