Emhætte udsugning i hus med 1.sal skippersimba 177 5330 26-05-2021 16:42 Hej i et hus med 1.sal hvor føres emhætte udsugningsrøret da hen. Her går det op igennem loft i køkken, men kan ikke på 1.sal se nogen steder hvor det kommer op ? 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ev elmand 30533 7480 26-05-2021 18:10 Det kan gå op i et skillerum ovenpå, eller ligge i etage adskillelse og så føres op længere ude til siden. Du kan kigge udefra op på taget og se en aftræks hætte i området. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
MLU 1125 6400 26-05-2021 20:10 Hos mig er det ført ud i udhænget og blæser derved nedaf ud i det fri. Med venlig GDS hilsen MadsP.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse