kontant levering Hårde hvidevarer?

Hej.

Pga Corona og andre personlige grunde kan jeg ikke personligt afhente hvidevarer i en hvidevarebutik. De fleste har så en sevice med at man mod et gebyr kan få sin hvidevare levere, og evt det gamle bortskaffet.

Og det er jo fint nok. Problemet er at jeg gerne vil betale med kontanter, fremfor Visa, eller andet betalingskort (da jeg fik en del i julegave, som jeg ikke har haft lejlighed til at bruge endnu, netop pga Corona!

Kender i til firmaer som leverer den slags, altså imod kontanter ved levering?

Jeg fik faktisk den lokale Elektronik-butik til at levere en bærbar PC samme dag, mod Mobilepay, men min Mobilepay vil åbenbart ikke overføre over 5000 kr på engang? Så måtte lige via min far, så overførte han til dem, og så overførte jeg til ham bagefter.

Er der med vilje indlagte grænser i Mobilepay? Og er de forskellige fra person til person - mener siden min far godt kunne, men jeg fik "fejl"?

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Beløbsgrænser på mobilepay er efter hvor godt de har identificeret dig.

https://mobilepay.dk/hjaelp/mobilepay-til-private/fakta/hvor-meget-kan-jeg-overfoere-med-mobilepay
Kan du ikke bare betale kontant i butikken, og få dem til og levere når det passer?
Ahh tak nr #1, jeg er har nok ramt den 3000 kr-grænse den vidste jeg bare ikke vare der.

Martin V
Jo men nu  var hele pointen at jeg var i Corona-selv-isolering, så slet ikke skulle ud, så de kom med den, og så ville jeg betale med mobilepay ved levering.

Men vi fik det altså løst ved at min far betalte, for mig, og jeg så overførte tilsvarende beløb til ham bagefter.  Var bare slet ikke klar over begrænsninger på mobilepay !

Og det svarer ikke på mit oprindelige Spørgsmål: Er der den type leverandører af alt muligt, lige fra Sivan til THansen, som kan acceptere at man betaler i kontanter ved levering og ikke med kort på en hjemmeside ? Eller får jeg jo aldrig brugt de snart ret mange kontanter ;)
Jeg vil da tro det er muligt hos en lokal Skousen eller Elsalg, det er da bare at ringe til dem.

Mvh. Ole
Er der den type leverandører af alt muligt, lige fra Silvan til THansen, som kan acceptere at man betaler i kontanter ved levering og ikke med kort på en hjemmeside ?
Når du handler på nettet, skal du betale med et kort eller mobilepay for at afslutte købet. Der findes kort, som du ikke kan handle på nettet med. Det er typisk for personer, der som måske dig, der er sat mere eller mindre under administration af banken. 

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis