Hjælp! Spot er gået i stykker, kender i modellen?

Hej med jer
Jeg er ret desperat. Dette spot er for 4 gang faldet ud af mit nedsunket gipsloft på
badeværelset, da den ene metal ting konstant falder af (højre side, den der griber fast i hullet i luftet) Den er limet på af flere omgang og var sådan da jeg overtog lejligheden. Nu er spørgsmålet. Kender i modellen på spottet ud fra billederne? For så ville jeg naturligvis købe et nyt. Problemet er at jeg har ledt i 2 år.
De er krom, men er vist malet hvide.

håber en kan genkende systemet og spot.
Tror det er noget billigt møg.

TAK!

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hullet i loftet er ca 8 cm og det er selve casen (den jeg holder i hånden) jeg leder efter en erstatning til.

Det vil være svært at finde. Jeg plejer at lede hos DETLED eller GREENLINE. Men du skal nok forvente at der skal købes nye, og så får du også lejlighed til at det bliver skiftet til LED. Derved spares der strøm og ikke mindst længere levetid på lyskilde. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Det tænkte jeg nok. Og man kan sikkert også finde nogle pænere? Ps pæren kan jeg sagtens skifte, det er bare en normal spot pære, de er allerede LED.

men kan man få en elektriker ud også skifter han dem bare og bruger samme stik og hul?
Nuer det jo en LDS side du er på, og der er der mange der har allergi over for håndværker regninger, moms og andre bandeord.
Men ja det kan du naturligvis du skal kigge efter hvilken spænding der er på lampen. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også