Forsegling af pudset loft

Har fjernet det gamle træloft, og skal til at sætte nyt loft op på forskalling under det gamle oprindelige pudsede loft. Eftersom jeg ikke vil fjerne det pudsede loft (stort arbejde og meget beskidt arbejde   ) vil jeg høre om man kan spraye eller male noget på der forsegler det gamle pudsede loft de steder, hvor der er hul i det?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvilken type loft tænker du på at bruge ?
F.eks. gips eller fermacel plader er jo tætte så der er ikke nogen grund til at forsegle. Har du opvarmet overetage så bør der ikke være dampspærre, men ellers holder dampspærre jo også støv væk fra dit opholdsrum. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Der sættes Huntonit Antik Brilliant plader op, så de er tætte. Det jeg gerne vil, er at det støver så lidt så muligt mens jeg sætter forskalling og loft op, da det, konstant at bliver overdrysset, med puds er stærkt irriterende   
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Hvis man skruer forskalling op så mener jeg det er begrænset hvad det støver..
Men ellers ville jeg nok blande noget tynd cellulose lim ( tapet klister ) og bruge i en spray forstøver.
Og så min kæphest. Husk at få el installation med ned i højde med det nye loft. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også