Valg af gulvbelægning

Hejsa
Vi har et sommerhus med hvidludede fyrretræsgulve som ser herrens ud.
Huset anvendes udelukkende til udlejning så det er nok den dårligste belægning man kunne have valgt, men det så jo superflot ud i udstillingshuset. Burde måske have lugtet lunten da vi skulle tage skoene af for at komme ind!
Nu vil jeg gerne sælge huset og i den forbindelse fikse gulvet på den letteste/billigste måde.
Umiddelbart er min idé enten at lægge et laminatgulv ovenpå det eksisterende, eller få en prof til at slibe og lakere/oliere fyrretræsgulvet.
Er der nogen som har erfaringer med lignende problemer eller helt andre idéer til belægning?
Det drejer sig om ca. 110m2 gulvflade der er 6 år gammelt.

 Aldrig gå ned på udstyr!

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vi fik slebet vores hvidlak fyrretræs gulv i sommerhuset en gang for 3r siden. Huset er 15 år. Det kostede for ca 40 kvm 5000,- incl ny lud og lak. Lad være med selv at gå igang.
Frisk skrev den 14-05-2021 11:34:22

Vi fik slebet vores hvidlak fyrretræs gulv i sommerhuset en gang for 3r siden. Huset er 15 år. Det kostede for ca 40 kvm 5000,- incl ny lud og lak. Lad være med selv at gå igang.

Hvordan holder det sig i dag? 

Har slet ingen intentioner om at slibe og lakere selv. 110m2 med min lille excentersliber bliver nok ikke verdens sjoveste projekt ;-)


 Aldrig gå ned på udstyr!

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis