KPK, Outline, Hvidbjerg ... Rationel...? goderådogvilje 69 13-05-2021 21:02 Huset skal have nye topstyrede vinduer og nye hoveddøre. Er der nogle indvendinger eller tips angående disse producenter?Og er der nogle råd ift. om det er billigst at indkøbe i tømmerhandlen eller gennem tømren?God himmelfart 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
lyhne1 2111 4700 14-05-2021 05:28 Jeg har gode erfaringer med kpk, men ingen erfaring med de andre 🙂 så ikke meget sammenligningsgrundlag..En enkelt gang hentede jeg selv pris på et vindue, inden en tømrer gav pris. Priserne var ens, bortset fra tømrerens var eks. Moms 🙂Min oplevelse er at de også ønsker avance på vinduet, udover arbejdslønnen. Dette Ikke for at diskutere, hvor vidt det er fair eller ej, blot en konstatering. Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)
goderådogvilje Trådstarter 69 14-05-2021 08:14 lyhne1 skrev den 14-05-2021 05:28:47Jeg har gode erfaringer med kpk, men ingen erfaring med de andre 🙂 så ikke meget sammenligningsgrundlag..En enkelt gang hentede jeg selv pris på et vindue, inden en tømrer gav pris. Priserne var ens, bortset fra tømrerens var eks. Moms 🙂Min oplevelse er at de også ønsker avance på vinduet, udover arbejdslønnen. Dette Ikke for at diskutere, hvor vidt det er fair eller ej, blot en konstatering. Tak for svar. Ja, okay. Men tømmerhandlerne skal jo også tjene på det - og sådan er livet jo.