To gamle enkelt LK afbrydere samler jeg i en ny Fuga dobbeltafbryder.
Fase ind i rød klemme, to mellemledninger til hver sin lampe fra sort - tjek - og det virker. MEN der er en blå ledning tilovers🤔
Skal den bare blændes af? Hvad blev den brugt til?
Det er et sidst i 70’erne hus...