Ting, der ALDRIG er blevet sagt...

Jeg snakkede med min bror i telefonen, imens jeg var ved at starte grillen. Det medførte en lang svada, af  ting, der aldrig er blevet sagt - normalt startende med ØV!...

Eksempler:
- Øv! - Jeg fik startet grillen alt for tidligt
- Øv! - Jeg fik lagt alt for mange bajere på køl
- Øv! - Bøfferne blev alt for møre
- Øv! - Jeg har mærket alt for nøjagtigt op
- Øv! - Min dyre, nye sav, skærer alt for fint
- Øv! - Min kone vil  ha' sex for tit

Fortsæt selv....


Murphy´s Lov: Alt der kan gå galt, vil gå galt, på det værst tænkelige tidspunkt.
Finagle´s Lov: Murphy was a F*cking optimist!!
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Øv! Hvor var det dog ærgerligt at jeg målte en ekstra gang inden jeg savede!

Mvh. AllanE
Øv! - Kvaliteten er alt for høj til prisen
Øv! - Tandremmen blev skiftet alt for tidligt!

Murphy´s Lov: Alt der kan gå galt, vil gå galt, på det værst tænkelige tidspunkt.
Finagle´s Lov: Murphy was a F*cking optimist!!
AllanE skrev den 13-05-2021 10:17:10

Øv! Hvor var det dog ærgerligt at jeg målte en ekstra gang inden jeg savede!

Allan, der mangler et ikke. Øv! Hvor var det dog ærgerligt at jeg ikke målte en ekstra gang inden jeg savede!     


fase
S. Fabrin skrev den 13-05-2021 13:56:07

Allan, der mangler et ikke. Øv! Hvor var det dog ærgerligt at jeg ikke målte en ekstra gang inden jeg savede!     

HA! Nej da, det skal jo netop være sætninger som INGEN nogensinde har sagt. Jeg tror at alle har bandet over, at de IKKE målte den ekstra gang   


Mvh. AllanE
Snake skrev den 12-05-2021 15:42:25
- Øv! - Jeg har mærket alt for nøjagtigt op
Ja, det har jeg i hvert fald selv sagt, efter at have bruge en masse tid på at måle præcist op, for dernæst at se en professionel lave samme arbejde, men hvor han kun målte præcist de steder, hvor det var synligt i slutresultatet.
Efterfølgende har jeg altid tænkt, at en god håndværker er en, som ved hvor kræfterne skal bruges i forhold til at opnå et perfekt resultat på kortest muligt tid.
Allan, ja selvfølgelig har du ret.
jenshøj, er det ikke betegnende for håndværkeren af den gode slags, at han/hun har lært af sine fejl og lært, hvad der er vigtigt, og hvad der er mindre vigtigt.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis