Jura/firma?

Vi er nok mange der ville have købe bircoinst?

JEg synes stedig det er noget lort og sendetr unge mennesker ud på et sidespor .

Og det er ikke Faitrade. Så trop alt dereheder Bitcoins og Ctyprovaluta, nu !

Vi snakker om lib, ikke jeeres skide penge her !
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Undskyld det var sort snak, bare glem alt om det ;) , jeg fik vodka i går ;)
helt ok ;)
Tjah, for mange år siden spekulere man i tulipaner. Og sjovt nok, så var der nogle som brændte nallerne. 😏

Træd ikke på mine ledninger :o)
Jeg kam grundlæggende godt lide "bagtanken" med "spytovaluta (bit-coins er jo langt fra det eneste). Alt så at man har en valuta som der ikke er en nationalbank i et land der ligesom "styrer", som på traditionel vis.

Men jeg ser også en masse "faldgruber". Alt så kursen er jo helt absurd høj nu, i forhold til at de trods alt er ret unge "på markedet".

- og så har jeg slet ikke råd til bare EN bitcoin GG.

Tjahhh det synes jeg er en svær samtale "med sig selv" om man vil satse på at de stiger endnu mere, med hensyn til fx fremtidige Tesla modeller. og nu er de fleste andre mærke efterhånden også på banen med både hybrider og kun EL-biler.

Tror personligt jeg vil starte på hybrid. Rent el tænker jeg at man alt for let kan forregne sig eller i takt med tiden og battriet bliver dårligere, så at man kan havne et sted oppe i et bjerg fx, og så ikke kunne komme videre. Og jo det er er sat offentlige ladestandere op mange steder, fx ved sygehuse. Men det kræver ligesom at den er ledig. Og er den ikke det (uanset hvor hurtigt den ellers lader) så må jeg vente på at ejermanden kommer og flytter den.

Mit bedste bud hvis man bare skal fra A-Z alene:

Audi A1
Kia Picanto
VW Lupo

Er man en familie (fx far mor + 2 børn, der skal have alt muligt lort med, og prisbilligt:

Brugt opel Zafira, eller Mulitipla, hvis man kan lee med det forfærdelige design på sidsnævnte altså gg.

Eller en decideret minibus hvis man harmange børn, eller bare meget tit kører med mange mennesker - og så i diesel.

…. Har du nu været i ølverne Igen?
Det er en måned siden indlægget er skrevet, så mon ikke en evt. påvirkning er dampet af nu:)
Måske Kokain er en mere sikker investering ;) Eller Carlsberg, hvis det skal være lovligt også !
Den sikre og lidt hårde vej til at blive millionær kommer her.  
Køb 1 million bajere, drik dem og sælg flaskerne, så har man e mill på lommen.     


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis