Hej
Jeg skal skifte en afbryder i min båd og vil gerne have den lyser når den er tændt. Har købt en ny fuga afbryder men fatter ikke en bjælde af hvordan den skal samles da det desværre er noget tid siden jeg skilte den gamle ad. Er der en venlig sjæl der gider skære ud i pap hvor fasen skal hen samt hvordan præcis lampen får lys når den er tændt. Gerne helt pædagogisk sim brun ledning ind i 1 hul set fra venstre osv. se billeder. Pft :)