Kælder og reaktion fra kroppen

Kære jer

Jeg har renoveret en kælder hvor jeg har lavet kontor. Der er lavet dræn rundt om bygningen og alle fugtige vægge har været åbnet, affugtet og så vandskuret efterfølgende.

Jeg har gået dernede i en måneds tid nu hvor jeg sidder og arbejder og for et par dage tilbage begyndte jeg har føle svimmelhed, tung i hovedet og en mærkelig trygge omkring mine lunger og bryst.

Jeg har hele tiden tænkt at det skyldets dårlig udluftning, men nu har jeg gået dernede og luftet ud og min tilstand bliver ikke bedre.

Luften dernede virker meget tør.

Det skal siges at kælderen ligger langt og vinduerne udgør kun 10-15 procents af væggenes højde.

Gulvet er udført i beton og lige meget hvor meget jeg fejer, støvsuger og vasker gulv, så vender der støvpartikler tilbage. Jeg nævner det for en håndværker, som sagde at han troede at det var det der gjorde mig syg/utilpas. Han er sikker på at der er støvpartikler i luften og de vil blive ved at komme uanset hvor meget jeg jeg støvsuger og vasker ned 

Lyder det sandsynligt og hvad kan jeg gøre for at løse problemet, hvis det er tilfældet? :+/
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Mon ikke det er de nye materialer der er brugt til renoveringen, der lige skal have tid til at tørre ud og afdunste, så en 14 dages tid med god udluftning burde afhjælpe problemet.
Så burde alt støvet jo også være væk, hvis du støvsuger nogle gange i løbet af den tid.

Vi prøver igen, i morgen --
Jeg har støvsuget, fejet, vasket gulv og udluftet et utal gange nu og der bliver ved med at komme støv fra gulvet. Efter en-to uger kan jeg feje små bunker sammen igen :-/ Det er som om der kommer støv igen efter lidt tid , selvom man har fejet, vasket og udluftet.
Hvis gulvet er rå beton, holder det ikke op med at støve.
Giv det en overfladebehandling...

Udvikling af embedded elektronik til industrielle løsninger: www.FAVetronics.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis