Jeg ved ikke om dette skulle lægges op i Hårde hvidevarer eller Belysning.
Har i mit køkken installeret indbygninsovn, opvaskemaskine og vaskemaskine. Har i 6 år haft en lille vaskemaskine til 4 kg. tøj. Har i forgårs fået installeret en ny alm. str. vaske/tørremaskine til 9kg. Når jeg kører et program på den, så brummer mit HPFI relæ. Nogle gange i længere tid og nogle gange i korte intervaller og så med en pause i brummen. Det er ikke højt, og jeg hørte det kun fordi jeg i går stod i entreen da maskinen kørte, og hørte så lyden fra relæet som er i min entre. Er der er nogen der ved hvad dette kan skyldes? Er det fordi jeg har fået en noget større vaskemaskine som også kan tørre. Har nemlig ikke haft problemet før. Nedenfor er billeder af mit HPFI relæ.
På forhånd tak for svarene.
Mvh.
Mikkel
Mvh.
Mikkel