termostat i nyt hansgrohe bad armatur virker ikke

Jeg havde et alm brus armatur som virkede okay, nu har jeg skiftet til et nyt hans grohe ecostat armatur med 40 grader sikkerhedsspærre. men sjovt nok kan vandet kun blive meget koldt eller meget varmt 55 grader, og selvom jeg skruer ned en lille smule, fortsætter vandet med at være brændende varmt, hvis termostat står på 40 grader er det piv koldt.

kan et nyt hansgrohe armatur virkelig være i stykker? eller er der noget helt andet galt?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg ville have lukket tråden, pga løsning er fundet, jeg har omvendt rørføring og man kan bare vende sit armatur på hovedet eller købe et til omvendt rørføring.
Præcis. Har prøvet det samme. Jeg synes det så for klyttet ud at vende armaturet på hovedet, så jeg købte en termostat til omvendt rørføring og den var dyr!

Det var godt du ikke lukkede tråden inden du postede en løsning. Så kan andre have glæde af det senere.
ja det tænkte jeg også bagefter og du har ret en termostat til omvendt rørføring er dyr, så jeg har vendt den på hovedet indtil videre.det eneste man bemærker er bruseslangen der sidder på ovenfra, men hvis man vil, kunne man købe en vinkel muffe og lave det bedre.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis