Skriv nu hvor I kommer fra

Der kan da ikke være noget hemmeligt om man kommer fra Århus, København eller Ålborg - men det er meget brugeligt for dem der svarer, så fra nu af skal alle skrive det ellers bliver det tvang - og det bryder jeg mig ikke om - men det kan ikke være rigtigt, at man ikke engang vil skrive hvad landsdel man kommer fra!! Jeg synes det er for dårligt!!

Mvh. JørgenE
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Med Jørgens sidste kommentar er jeg blevet helt bange for at han også er begyndt at gå med "skydespænde" !!!

Men jeg er helt enig i at det er rart at vide hvor folk komer fra. Det betyder jo en hel del når man efterlyser fx håndværkere til en bestemt opgave eller spørger om hvor man lig ekan købe et eller andet.

Og noget andet der ofte mangler i spørgsmål er faktisk oplysninger om hvor de påtænkte ændringer skal udføres... Der er jo kæmpe forskel på hvordan man griber ting an i en ejerbolig og en udlejnings bolig. Desuden er der jo helt specielle regler for etagebyggeri...

MVH Njord
Næ Njord, men jeg sad og læste nogle indlæg igennem hvor man spurgte om hvor man kunne købe til en fornuftig pris, og flere brugte tid på at svare, og det er jo ret overflødigt hvis svareren er fra København og spørgeren er fra Ålborg eller omvendt - derfor.

Mvh. JørgenE
Vi er da fuldstændig enige Jørgen !!!

Ingen tvivl om det !!

MVH Njord
Hej

Det bakker jeg også fuldstændig op om, det er da lidt interessant at se
hvad man evt. laver, men så også med ens interesse.

Ellers har man jo en person uden ansigt.

Jeg vil sige man behøver ikke at skrive om man eller dame--øhh jo måske
for Jørgens skyld. :lol: :lol:

Med venlig hilsen

Søren
Ja, og med dig Søren troede jeg jo du var en pige et stykke tid.

Har netop set en et andet sted en der underskriver sig Bæh9 - og der gik lidt tid før jeg fattede at det var Benni - fed humor.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis