installation af lampe på gammelt Strømudtag

Hej !

Jeg skal installere 2 lampe fra denne udtag, men umiddelbart kan jeg ikke se hvordan det skal kunne lad sig gøre. ud på siden er der 2 - 3 steder som jeg gætter på er stedet hvor kabler skal sidde, men kan ikke se hvordan den skulle fastgøres. Er der en venlig sjæl der har haft erfaringer med den slags strømudtag?  Tak på forhånd!
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
En ældre sag fra jævnstømmens tid , i siden af rosetten er der 2-3 -eller 4 åbninger med 2 skruer i hver, en lille og en stor skrue , den store må du ikke røre , .i bunden af rosetten er der tisvarende huller et stort og et  lille , ledningerne fra lampen skal op i de små huller , hvis der kun er 2 så er det let nok , ellers må du prøve dig frem , når ledningen er oppe i det små huller så spænder du de 2  små  skruer i siden .............. 

Mvh S.H. 
Tillid er godt men kontrol er bedre.......
Tak for svaret.. Jeg prøver :)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis