Hej !
Jeg skal installere 2 lampe fra denne udtag, men umiddelbart kan jeg ikke se hvordan det skal kunne lad sig gøre. ud på siden er der 2 - 3 steder som jeg gætter på er stedet hvor kabler skal sidde, men kan ikke se hvordan den skulle fastgøres. Er der en venlig sjæl der har haft erfaringer med den slags strømudtag? Tak på forhånd!