Utæt afløb til vaskemaskine

Hej med jer.
Jeg har her sidste weekend forsøgt og sætte en vaskemaskine til samt tørretumpler i min nye lejlighed. men problemet er at når vaskemaskinen pumper ud så er det pisse utæt er der en måde og gøre det tæt dermed er der sat en kondens tørretumpler til også og syntes den studs vi har fået købt virker meget lille i forhold til resten vedlægger billeder af samligner
den studs der er på nu er den hvor kun vaskemaskinen sidder da den er smule større end den anden vi har købt. for at se om den kunne gøre det mere tæt. der er så sat et stort spændbånd hen over men virker ikke til og være nok til det er tæt
Der hvor min finger sidder på billede 2 er ca der hvor vandet pibler du.
Mvh Martin

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser ud til, at du sætter et spændebånd på den korrugerede del af slangen Det får du aldrig tæt. For at få det tæt skal der være et stykke glat slange.
Hvis du virkelig mener, at der er en utæthed ved din finger på billede 2, er der et hul i slangen, men du mener sikkert billede 3. Så for at få det tæt, skal du have slanger, der ender med et glat stykke.

fase
Det ser rigtigt ud til til tørretumbleren. Vaskemaskinen undersøger du.

fase
https://www.av-cables.dk/opvaskemaskine-afloebsslanger/afloebsslange-21-mm-lige-19-mm-lige-1-m.html?utm_source=google&utm_medium=organicshopping&utm_campaign=googleshoppingorganic&gclid=CjwKCAjwhMmEBhBwEiwAXwFoEUiXyAzkzqFiXbXrYTiJnmq1vMLDjwkJTdrXpczjLK2m_JJH5ETo2BoCvBUQAvD_BwE
lægger lige billeder op af tørretumpler det er en kondenstørretumbler og min vaskemaskine er i tivil om og få de rigtige og den studs jeg har købt er denne.. den virker mindre i den del hvor min vaskemaskine er sluttet til en den anden studs jeg har..
https://www.hvidevaredele.dk/shop/afloebsstuds-fra-kondenstumber-6604p.html
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis