Jeg står for at skulle købe ny indbygningsovn, men der er bare lige den lille hage, at den gamle ermonteret i sådan komfurudtag i en fuga indmruingsdåse. Den aktuelle favorit-ovn er lidt dybere der hvor dåsen sidder og jeg er i tvivl om der er plads. Det ligner at det lige kan gå, men nogle milimeter til overs, hvis ikke inddækningen på komfurudtaget monteres igen.
For at undgå en træls situation under installationen, vil jeg høre om det er lovligt at anvende komfurudtaget uden afdækning eller om elektrikkeren kan riskiere at finde på at ville lave det hele om?
Der er ingen adgang til bagsiden af ovnen, uden at ovnen afmonteres.