maling bobler op på vinduer når det regner

hej nogen der ved hvorfor mit vandbaseret dyrup vinduesmaling bobler op når det regner?og når det tører falder det ind igen,på den ene liste af vinduet er det flækket,det gjorde det også da jeg brugte gori.men hvis jeg bruger olie maling gør det det ikke,men det er for sent nu.
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det lyder som om der trænger vand ind et sted. Kan du lægge nogle nærbilleder op der viser både boblerne og stedet hvor listen er flækket?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Det må der gøre. Maling bobler ikke op uden grund.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Det gør der ikke jeg ved hvordan jeg har lavet det👍
Hvis det er en hemmelighed hvad du har lavet, så kan vi ikke hjælpe dig.    
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Rantzau kan nu ikke lige se hvad der skulle være en hemmlighed i at male mine vinduer,men helt ok  
HenrikC syntes nu ellers de virkede tørre men ja brugte ikke min fugtmåler,så måske det ikke har været så tørt som jeg troede  tak for svar
"... mit vandbaseret dyrup vinduesmaling bobler op når det regner?og når det tører falder det ind igen,"

Det må være en fantastisk fugtmåler. Sådan en må jeg også anskaffe. Ikke alene kan den måle fugten, men også fortælle hvor vandet kommer fra.   
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg har næsten helt ondt af dig Rantzau,enten forstår du ikke spørgsmålene og svarene,ellers bliver du hurtigt fornærmet,mon ikke det er det sidste,kan du have en vidunderlig dag  
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også