Forrammekøkken og integrerbar opvaskemaskine

Hej

Er der nogen der har haft succes med at benytte en integrerbar opvaskemaskine i et forrammekøkken med overfalsede låger?

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vi har lige haft udfordringen med et Hanstholm Køkken. Det findes maskiner fra Miele og Bosch som kan bruges, så det kan lade sig gøre, men der skal måles meget for at finde den rigtige maskine

 

Bjarne Jensen skrev den 04-05-2021 11:20:20

Vi har lige haft udfordringen med et Hanstholm Køkken. Det findes maskiner fra Miele og Bosch som kan bruges, så det kan lade sig gøre, men der skal måles meget for at finde den rigtige maskine

 Kunne du lokkes til at smide et par billeder op i tråden?

Jeg overvejer også et fuldintegrerbart skuffekøleskab som f.eks. Liebherr UIKO1560. Når køleskabet lukkes/skubbes ind skulle det jo gerne lukke helt i - og jeg tænker jeg skal have en enorm præcision med dets placering for at den overfalsede låge på fronten rammer nøjagtigt på forrammen på køkkenet. 
Hermed lid billeder, som det fremgår et skabene med køleskabet ikke forrammeskabe, det kunne vist ikke lade sig gøre

 

Problemet med opvaskemaskiner er, at den nederste del af lågen vipper ind. Det udelukker en traditionel forrammelåge.

Løsningen som Bjarne Jensen viser er nok den eneste realistiske - og pæneste.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
Bosch/siemens har nogle maskiner hvor den påsatte front glider en smule opad maskinens front når man åbner lågen. Det fjerner de fleste problemer med at ting støder på MV.


Ask
Korrekt hvad Ask.H skriver. Vi kunne dog ikke anvende denne maskine da højden under bordpladen kun er 81,5cm. Her var Miele det eneste der kunne bruges.
Så når du skal vælge maskine er det vigtigt at kontrollere højdeintervallet i beskrivelsen.
Bjarne

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis