Fjerne køkkenelement

Hej alle hjælpsomme sjæle
Jeg har forsøgt at læse tidligere tråde vedr. mit emne. Men det har desværre ikke hjulpet mig. Jeg kan simpelthen ikke få skabet frit, så jeg kan få en opvaskemaskine ind i køkkenet.Nogle fifs?har fjernet soklen, undersøgt for skruer osv osv.

Ligeledes søger jeg svar på, om det er
Muligt at montere og tilslutte vaskemaskine ud fra mit billede af rør? Det er et lille bryggers, hvor der er badeværelse på den anden side af væggen. Der er ikke afløb i bryggerset. 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du set efter skruer i naboskabene?

Umiddelbart kan du jo godt få vand til en vaskemaskine på det viste billede med hjælp fra en vvs. Mht afløb afhænger det af hvor på den anden side af væggen der er et afløb du kan koble på.
Det er næsten helt sikkert ikke limet sammen. Er det køleskab du har til højre for ? der kan der være skruer ind i dit skab. Du skal også kigge opad for der er ofte skruer op i køkkenbordpladen. Når du kigger efter skruer kan de både sidde yderst i den række huller der ses og de kan sidde inderst.
Jeg kan se det er med ben under. Kan du komme til at skrue dem lidt op, så har du bedre mulighed for at vrikke med skabet og så se hvor det kan give og hvor det sidder fast.
Koben eller kraftig skruetrækker ind bag og så imod væggen. Så kan du måske få den løsnet lidt. Igen så du får en fornemmelse af hvor den sidder hårdt fast.
mht. vaskemaskine så må du på nabo visit for at se hvordan det er lavet der. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis