Hej,
Jeg vil gerne montere et Shelly relay så jeg kan styre mine kontakter på telefonen. Jeg er ikke så god til eldiagrammer, så jeg vil lige høre om I er enige i min løsning er den rigtige.
Jeg har 10 spots sluttet til kontakten herunder. Det første billede er hvordan det virker i dag, det andet billede er hvordan jeg tænker at montere shellyen og de sidste er diagrammer over tilslutningsmuligheder.
Er min tegning korrekt?