Tætningslister ved udskiftning af glaslister

Hej, alle tømrerfirmaer har ikke tid de næste  par måneder. Så må vi selv skifte glaslister på vores to panserglasruder ved terasseoverdækningen. I dag har jeg kørt rundt for at finde  sorte gummitætningsbånd til at sætte mellem rude og glasliste. Jeg fik påduttet nogle his Biltema, men de er i hvert tilfælde ikke de rigtige: expanderende fugebånd! .? Det kan ikke bruges. Jeg har ledt efter ganske almindeligt Tesa Moll tætningsbånd.
hjemme kan jeg se at jeg hos Biltema skulle have været i bilafdelingen og ikke i byggeafdelingen. Det lader til at jeg her kan finde det rigtige bånd. Please hjælp mig med at finde båndet. Jeg har mulighed for Davidsen, Silvan  og Starck i Fredericia. Hvor svært kan det være ?
Jeg sender et billede af det rigtige, som vi ikke har nok af.

Når lysten driver værket
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
I følge Tesas hjemmeside burde Davidsen, Røde Banke 1, 7000 Fredericia have tætningslisterne.

fase
Tak for svaret. Desværre kunne jeg ikke finde profilen hos Davidsen, men tog så i bilafdelingen hos Biltema, hvor jeg fik byttet det førstkøbte. Glad var jeg, og da vi var der lige inden lukketid, opdagede jeg først hjemme, at den ene af de to pakker med  5 m  var noget lettere. Jeg kunne/ville ikke lukke op og måle, men  vægten viste hhv. 121 gram og 101 gram. Rundt regnet mangler der så 1 m i den ene pakke. Vi har brug for 9,40 m i alt, så det betyder en ny tur til byen. Jeg er bare sååååå træt af den slags. Synes at det er alt for ofte varer udviser en eller anden form for fejl. ........ eller er det bare mig?
ingeborg

Når lysten driver værket
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis