Ovn og opvaskemaskine ved siden af hinanden? Othadell 403 2200 26-04-2021 21:57 Hejsa! Jeg skal lave et køkken i mit lille kolonihavehus. Der bliver ikke meget bordplads, men jeg vil gerne have en opvaskemaskine. Nu er mit spørgsmål: Er der noget i vejen for, at jeg sætter ovn og opvaskemaskine lige ved siden af hinanden? Tak! 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
S. Fabrin 19655 4400 26-04-2021 22:12 Hvis du har mulighed for at placere ovnen over bordhøjde, vil det være mere praktisk. Måske kunne du bruge et højskabsmodul og en 40cm bred opvasker. Så kan du placere opvasker og ovn over hinanden. Ellers placerer du bare de to ved siden af hinanden. fase
Steensen 2647 8700 27-04-2021 10:12 Det kan du sagtens. Det forenkler endda din el-installation der skal laves i forbindelse hermed.Som S. Fabrin foreslår, så er det altså en stor fordel at ovnen er over bord-højde, da man så slipper for at skulle bukke sig hver gang man skal have ting ind/ud af ovnen.
Othadell Trådstarter 403 2200 27-04-2021 10:16 Mange tak for svar! Jeg har meget lidt bordplads, så jeg kan ikke ofre 60cm på at have en ovn i bordhøjde. Men hvis der ikke er noget i vejen for at stille ovn og opvasker klos op af hinanden, så er alt godt :)