Udskifte forkantsbræt på terassetag

Hej
for snart 20 år siden havde vi håndværkere til at bygge den nye terasseoverdækning med limtræsspær og mange andre kvalitets elementer, bortset fra frontpladen ved forreste kant. Jeg er træt af at reparere omkring skruehuller, hvor intet lader til at kunne holde. Findes der egnet vandfast materiale, der ikke kræver stor vedligeholdelse? Komposit? Jeg kan kun finde komposit som gulvbelægning.Hjælp mig venligst med et godt råd.
ingeborg

Når lysten driver værket
Hej for snart 20 år siden havde vi håndværkere til... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg vil bare ikke ende med et bræt, som skal spartles ved samlinger og skruehuller.
ingeborg

Når lysten driver værket
Derfor eternit med synlige samlinger og skruer

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Hvis du vælger træ, bliver det meget tykkere. Du kan med fiberplader komme helt ned i 6-8 mm
Den bestående plade er i gulvpladetykkelse, ca. 22 mm tyk.
ingeborg

Når lysten driver værket
Jeg ville, som tidligere skrevet🙂 bruge et stykke Rockpanel, det er let at arbejde med og en anelse fleksibelt,

 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Tak for svaret lyhne 1. Forslaget er fint,, men vi kan ikke håndtere 1x1m plade og har ikke mulighed for at save. Jeg undersøger stadig hvem der kan save for os - i hvilket byggemarked.

Når lysten driver værket
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også