Er der nogen, der ved noget om mit (og min kones) lille problem:
Vi har en Siemens XS1267, indbygning, kort model til lejlighed. Nej den er ikke helt ny, men vasker glimrende. Bortset fra, at den sætter ud ved hver vask cirka et par gange. Som regel på samme to minuttal. Så trykker vi på startknappen, og så kører den videre. - Vi kan leve med det, men det er pisse irriterende. I dag lavede vi så en maskine-rens, altså uden tøj. Og der stoppede den overhovedet ikke... Hvad kan det være, kan den repareres? - eller skal vi ud og spendere på en ny maskine?