Sokkel maling???

Hej Alle,

Jeg skal i gang med maler min sokkel og jeg vil høre jeres mening om hvilken type af sokkel maling jeg skal brug og hvis men skal brug en primer på et nyt pudset sokkel?

Jeg er klar over en mur/sokkel maling skal være diffusionsåben men hvilken maling er bedste/ mest holdbare?

Jeg kikke på nogen silikatmaling produkter fra Jotun (Jotun Silikatmaling) og fra Keim (Keim Granital) og også på Jotuns Drytech som er en nye silikonebaseret maling men jeg vil høre hvad i mener er den bedste maling til en sokkel?

På forhand tak!

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg bruger selv Sadolin sokkelmaling. Nu er det snart 6-7 år siden det sidst blev malet og der er kun få steder det skaller af primært fordi sokkelen enkelte steder er frostsprængt (gamle og dårlige reparationer fra tidligere ejer).

Husk: Rigeligt med ølpauser.

Det er vist smag og behag. Silikatmaling kan ikke anvendes på tidligere (akryl/alkyd/silikone) malede overflader.  

Mvh Troels
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
TRRA skrev den 27-04-2021 10:30:30

Det er vist smag og behag. Silikatmaling kan ikke anvendes på tidligere (akryl/alkyd/silikone) malede overflader.  

 Der må være nogle fordele og ulemper ved hver type maling?
Jeg har en helt ny sokkel, der netop er pudset med beton og derefter filtset med weber 280.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også