Hjælp til at bygge bruser i kolonihaven

Jeg vil gerne have lavet en bruser i kolonihaven. Planen er at det skal vre i det skur der høre til vores overdækkede terrasse. Vi har allerede en gas varmvandsbeholder derude vi bruger til at vaske op med mm, derfor det er oplagt den skal laves derude bruseren.
Nogen med et godt forslag til hvordan vi billigt men gerne bedst får lavet så vandet siver ud og ikke over til naboen når bruseren bliver brugt??? Vi har i forvejen intet dræn når vi bruger vand i køkkenet, aner ikke hvor det løber hen nemlig. Og hvordan dælen skal jeg gøre for at vi både kan bruge varmvands beholderen til køkkenet samtidig med at vi kan bruge den til bruseren
Jeg vil gerne have lavet en bruser i kolonihaven.... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg mener at man lukker kold vand ind i den, det presses ud igennem udløb, og så starter brænderen op. MEN det kunne være en godt med et billede, så vi ikke gætter alt for meget. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Ja der er åbenbart stor forskel på gennemstrømningsvv  Jeg kan se at man sælger nogle til camping mm. hvis det er som elmanden skriver. Kan man så ikke sætte en gardena han på udløbet og så koble en hun på til bruseren når det behøves. så er der ikke noget som kan spærres af.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
I min barndoms kolonihave var der mange der havde en sortmalet tønde liggende på taget fyldt med vand , efter en solrig dag var der masser af dejligt varmt vand til at tage bad i . 

Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis