Hej. Min opvaskemaskine kommer med en fejlkode der betyder manglende vandindtag (ifølge manual). Men den tager fint vand ind i starten og begynder at skylle. Og så et stykke henne i programmet kommer denne fejlmeddelelse og den pumper vandet ud igen. Nogen ide om hvad det kan være?