Gave til mand på 70 ?

Har lige glemt at min far fyldet 70 på mandag.

Så det er begrænset hvad jeg kan nå at få tilsendt.

Han er er LDS´er med stort L, har fx selv bygget sine to huse han har boet i, og er mekaniker derudover af profession.

Mere eller mindre manden som er umulig at købe en gave til ?

Har i et godt forslag?

En pose bladnede frøfra nærmiljøet  de kan så i haven eller hvad ? Det er ligesom til jul, aner aldrig hvad jeg skal købe, så det bliver som regel bare et gavekort til XL-byg, skal jeg bare gøre det igen ?
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville købe småting til "byggeriet" som kunne være skruer, søm, møtrikker, skiver, kroge, rawlplugs, strips, lim, sandpapir, malertape, polermiddel, olier, voks, osv.
Som LDS 'er bliver jeg glad for alle de ting man bruger hele tiden, fremfor at få en boremaskine, eller noget andet værktøj som man ikke synes om  fordi det er et "forkert" mærke.
   

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Det er jo svært at give os i den alder gaver,men jeg ville blive glad for en eksklusiv aftershave.

bh
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
optisana skrev den 24-04-2021 13:30:23

Det er jo svært at give os i den alder gaver,men jeg ville blive glad for en eksklusiv aftershave.
+  undertøj og strømper  

Vi prøver igen, i morgen --
En flaske GOD singlemalt whisky, 10 - 12 års rom eller rigtig cognac. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Calvados eller Armagnac er ofte mere vesmagende end Cognac.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
En middag på en restaurant nu der er åbent igen.

Bare kald mig BBB 
Sorry for sen update:

Sæm, skruer og lign har han rigeligt af, da han jo har arbejdet som mekaniker til han blev pensionist. Så kom "man lige til" at skubbe til en reol, så alle søm og skruer bolte, osv blev blandet sammen, så det kunne ikke betale sig at sortere dem, = opfej og tag med hjem ;)

Undertøj og sokker står min mor for (hun strikker meget ) gg (dog ikke underbukser, men masser af sokker, også til undertegnede.

Sidste år gav jeg "semi.dyre" vine, altså ikke "papvin", men heller ikke til 1000 kr pr flaske.

En god Whiskey kunne være en god idé, men svær at få frem i en weekend ?

Det endte med at jeg ingenting købte.

Det vidste sig at min storebror havde købt et frugttræ af en art til deres have, og skrevet mit navn på som "medgiver". Så alt ok ;)

Gad vide hvad jeg får når jeg selv fylder 40 til september ;)
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også