Hakkende pladevibrator

Hej

Jeg har en pladevibrator, som ikke kører ordentligt. Jeg har skiftet luftfilter, tændrør, samt karburator. Den hoster og kører op og ned i omdrejninger. Nogen der ved hvad der kan være galt?

Det er en loncin 196cc motor.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kender ikke den motor, men det plejer at være o/m reguleringen, når den står og køre op og ned o omdrejninger, den kan være styret af luften fra blæsekøleren, eller af olien i krumtaphuset, er det den sidste type er det vigtigt af oliestanden er korrekt.
Men ellers kik om alt kan bevæge sig frit, og den tynde fjeder er monteret.


Vi prøver igen, i morgen --
Jeg har skiftet olie, og olistanden passer nu. Den hakker stadig lidt i tomgang. Når jeg gasser helt op går den ud.. Nogle ideer? Er helt blank 
Prøv at rense karburatoren, brug ikke trykluft, men brug karburator eller bremsespray.
Tjek at svømmer ventilen og svømmeren virker.

Vi prøver igen, i morgen --
Karburatoren er helt ny. svømmeren.. hvad er det? :)
Annonce
Har du åben for brændstoftilførsel? Har også en kinamotor (tror jeg), og der er både gas og brændstof at rykke på. Havde samme problem at den gik ud når jeg gassede op, indtil jeg fattede ikke at lukke af for brændstof efter at have startet den.
brændstoftilførslen er hele tiden tændt.. det skal den ikke?
Jeg aner ikke meget om motorer. Blot den opdagelse jeg gjorde. Prøv eventuelt at efterlad den i en midterposition og se, om det gør en forskel.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis