Fibernet. hvor langt graver de?

Hej til Jer.
Tænker at dette er den rette gruppe.  Her i løgstør er man i fuld gang med at grave fibernet ned. De er ved at være færdig på Viborgvej som vi bor ved. Vi har ikke fået noget tilbud eller anden opfordring til at bestille det. I dag ser jeg så at de er ved at grave ned til naboejendommen, og spørger så graveren om de også kommer ud til os ( det er ca 500m længere) nej de har kun besked om s at grave til naboen. Og får at vide at jeg skal ha det gennem en udbyder. Jeg forsøger så at kontakte stofa hvor jeg lægger en besked om at de skal ringe. Efter 5 timer er der stadig ingen som har ringet. Så jeg finder et nr. til kundeservice. Her får jeg en sludder for en sladder. Nej jeg kan ikke bestille fiber for der er ikke gjort klar til det ude ved os. Nej men de er ved at gøre klar ved naboen, men jeg fik at vide at de ikke ville grave længere end til ham. Og så fik jeg en lang smøre om at fiber blev udrullet i etaber og at vi ville komme på i næste. Hvornår kunne hun ikke sige. Jeg fik tydeligt den fornemmelse at hun var instrueret til ikke at sige noget som helst. Men det virker jo mærkeligt at når man lægger ned i et samlet område og så påstår at et enkelt hus ude på marken er en anden etabe. Er der andre som har hørt noget lignende?

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ved os var der eks skillelinje ved byskilt og i den anden ende ved jernbanebro. Selvom det var på samme vej. Så er der noget imellem jer, der kan give anledning?
Et sted skal de jo stoppe. Ellers kan de jo liiige fortsætte 500m mere hele tiden.
Hej Kim.
Jeg tror ik rigtig jeg forstår hvad du mener. Det er vel nogens beslutning ikke at ville grave længere. De graver helt ud til sommerhusene i Lendrup men der er self flere, men alle de omkringliggende ejendomme ligger uden for byzone.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Ja, ved ikke hvem den nogen er, der har sat grænsen. Men projekterne er jo afgrænset af noget.
Så er der noget mellem dig og sin nabo der kunne sætte en grænse? Postnr, land/by zone eller andet? 
Fordi det vil koste flere hundrede tusinde, for en ekstra kunde. Det er der ikke økonomi til. 
Nej de kommer ikke forbi mig, men skal grave ca 500m længere ud af den samme vej. Nej der er ikke nogen naturlig afgrænsning end afstanden. samme postnr. alle i landzone.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Og jo for nogle år siden da de fik Waou i Ranum gav jeg et eller andet sted til kende at vi var interesseret. Det jeg synes der er mærkeligt er at de bare bestemmer at det kan vi ikke få. Man kan ikke engang få en forhandling og en delvis egenbetaling. den nabo som får nu er der ca 800m ned til alt andet lige er det da en bedre forrentning af hans 800m ved at gå 500m længere og så få to på ledningen.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hvad vil det koste at få gravet 500m rende til et tomrør?

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis