Hej
Vi har et Voss komfur, hvor vi oplever en periodisk hyletone når vi bruger varmluftsfunktionen. Det er måske engang om ugen eller mindre vi oplever det. Vi kan nogen gange afbryde det ved at åbne og lukke lågen, nogen gange kommer det igen med det samme og andre gange stopper tonen helt.
Er der nogen med bud på, hvad det kan være? De fleste bud på google peger på, at det er varmluftblæser der skal skiftes pga. slidte lejer, men komfuret er ikke så gammelt (5-6 år) og så ville jeg også forvente lyden konstant, ikke periodisk som i mit tilfælde.
Vh Anders