Opvasker frankogcharlotte 52 8983 15-04-2021 22:15 Et måske simpelt spørgsmålHar en Bosch opvasker et par år gammel.Kan jeg aktivere udpumpning. Er vand i maskinen.Er sikker på pumpen er ok frankogcharlotte 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ev elmand 30533 7480 15-04-2021 23:13 Du kan bare sætte den i gang med en meget kort opvask. Så kommer pumpen i gang på et tidspunkt. Hvis den selv måler vand i maskinen så starter pumpen med det samme. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
frankogcharlotte Trådstarter 52 8983 15-04-2021 23:24 Ok. Troede der måske var et trick, så man ikke skulle køre et program frankogcharlotte
AllanE 2660 2650 16-04-2021 08:34 Man kan nulstille maskinen, hvilket vil tvinge den til at pumpe ud. Jeg ved ikke hvordan din maskine ser ud, men på min er der tegnet en streg mellem tænd/sluk knappen og en af naboknapperne. Under stregen står der "RESET". Hold de to nede i nogle sekunder indtil den bipper. Displayet vil så vise, at der er et ét minut tilbage af programmet. Luk lågen og den vil pumpe ud, Mvh. AllanE