Er der nogen der ved noget om denne maskine?

Model C2-260 10" Afretter- & Tykkelseshøvl m/platter

Model No: C2-260

Jeg kikkede på denne kombi afretter/T høvl med spiralkutter med platter, så ringede til dem for at få nogle oplysninger om denne, er særligt Int. i hvordan fremtrækket er lavet Mhp. om det var remtrukket??

Men manden jeg snakkede med havde ikke særlig interesse i at give mig de oplysninger jeg spurgte til.

Han lød til at være ret ligeglad med min efterspørgsel, han ville ikke sende mig de oplysninger jeg bad om, forklarede ham jeg gerne ville vide hvad jeg købte, men det prellede helt af på manden.

Er der nogen af jer som har en sådan maskine som vil dele oplysninger, hvordan den er konstrukteret, er jeg naturligvis meget interesseret i at høre herom.

Må jeg på vanlig vis takke på forhånd for en håndsrækning. 

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej maskinsnedker
Jeg søgte lige på modellen og hvis det er på traedrejerbutikken.dk, så er det dybt pinligt at en butik er så helt og aldeles ukritisk. Jeg henviser til de tekniske data, som er direkte oversat af Google translate og de fleste ord er simpel volapyk. Så jeg kan kun udlede af det, at forhandleren overhovedet ikke er i besiddelse af teknisk forstand og derfor behændigt undgår dit relevante spørgsmål. Umiddelbart ser maskinen jo fornuftig ud. Hvis du har mulighed for det, kan du jo rette henvendelse til en af de udenlandske forhandlere. Venlig hilsen Johnny 

Johnny cnc
Tak Jonny cnc

Ja det er Trædrejer butikken.dk.

Det jeg undrer mig over er den manglende interesse for at hjælpe en måske kommende kunde (mig)

Når man spørger høfligt til nogle helt specifikke ting som for mig er vigtige, førend jeg beslutter mig for et evt. køb.

Jeg sagde også til den mand at det kommer vi så ikke meget nærmere!

Det  eneste jeg fik ud af ham var at det var en maskine der var lavet i Kina, & et sæt nye platter kostede ca. 2000,- Kr. for 64 stk. & havde 2 hastigheder på fremtrækket.


Synes ikke om den mangel på velvilje & ligegyldighed
, jeg er kommet til det resultat at:

Jeg var uønsket, så henvender mig nok ikke der igen.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Det kan kun betegnes som dårligt købmandsskab, i mine øjne. Enhver god sælger ville sige, at det undersøger jeg og vender tilbage. Så der røg den handel og den kunde. 

Johnny cnc
Er det ikke den samme maskine?
https://www.manualslib.com/manual/1718733/Holzmann-Maschinen-Hob-260ecoll.html?page=25#manual
Tak for jeres svar, Johnny & DLG, det er bestemt værdsat.

Kan være enig om at det er dårligt købmandskab, men dem om det, det er måske en lille handel, men dog en handel.

Rigtig god dag og weekend til jer, jeg undersøger lige nærmere ang. link DLG sendte.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Annonce
Ja det kan være din handel er lille, men der er mange herinde, der nok vil betænke sig ved at handle der nu.

Man kan ofte være heldig ved at bruge googles billedsøgning til at finde ting under andre navne og så finde en butik, der er bekendt med kundeservice.
kimcarlsen

Tak for dit svar/forslag jeg vil prøve om jeg kan finde nogle oplysninger af den vej.
Hører gerne fra en eller flere der har erfaringer med den maskine, det var hovedformålet med min tråd her.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis