Gennemboret betonvæg.

Dav.. Sønnike har været i færd med at hænge TV op, velsagtens med opmåling at væggen rent faktisk var tyk nok til at han ikke borede lige igennem.

Væggen var teknisk set tyk nok, men nu er jeg kaldt ind for at redde følgeskaderne..

Som vist på billede gav muren tydeligvis efter, og jeg er sku lidt i tvivl om hvad fremgangsmåden er her, for at lukket hullerne.

Tænkte jeg ville give siden her et skud inden vi ringer efter professionel hjælp.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Altså hvis det er egen lejlighed, og vi snakker lejebolig, er interessen ofte at der ser ok ud, og lidt mindre kvaliteten af løsningen

Under alle omstændigheder kunne man jo vælge at kaste noget polyfilla megafiller i hullet.. Farven vil ikke passe, og vil kræve maling, men hullet vil da forsvinde
Fjern det løse beton og køb noget cement mørtel (fås i et byggemarked) til at fylde hullet med og puds det glat med muren. Der skal under alle omstændigheder tapetseres og males. Det må være en tynd væg, siden man ikke kan skrue en 40 mm lang skrue i uden at bore igennem   .

fase
Hej Karstenk73

Ja det er set flere steder. :)

Nu er du jo nok ikke mure. for så hade du nok ikke spurt. efter hjælpen

Men jo Mørtel er den enste rigtige løsning i sådan et tilfælde.
men når man ikke er Mure kan Mørtel være noget hø at arbejde med.

Men jeg ville bruge En af de to produkter her. Når skaden ikke er større                                          
Soudal Repair Express Cement
 Dana Lim Concrete Fix 549 mørtel

Mørtel på tube er meget let at arbejde med. det er som om der er en lille smule sæbe.
rigtig godt til små reparationer som denne her skade.

du kan bruge en ganske almindelig spartel, til at ratte Mørtlen af med når du har langt det i,
og glitte det ud med en gryde svamp "den bløde siden".
 

Med venlig hilsen
Mads Christensen

Tømrer - Låsesmed
"Det jeg ikke når i dag, skal jeg ikke lave om i morgen"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også