Male betongulv i værksted?

Hej

Jeg ved der er utrolig mange tråde om netop dette emne, men det er nok også derfor jeg bliver mere og mere forvirret...Jeg vil have malet gulvet i mit lille værksted/hobbyrum (omkring 20km2), og det er ikke et sted hvor der kommet et overrend af mennesker eller biler. Men hvad skal jeg lige vælge?

Jeg har først tænkt epoxy, men hvilken, og hvorfra? Jeg har været på Flugger, og Beck og Jørgensen, men synes godt nok 1100kr for et bøtte epoxy-maling er dyrt! Jeg har kigget på Harald Nyborg som har en til 500kr, er det en okay løsning?

Gulvet er støbt i flydebeton, skal selvfølgelig gøres godt rent og støvsuges. Der er lidt luftbobler rundt omkring, har det noget at sige i forhold til epoxy?

Mvh Lasse
Hej Jeg ved der er utrolig mange tråde om netop... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hov! LasseTB husk at m2-angivelsen på bøtterne er "pr. lag". Så vidt jeg ved skal der to lag til og så du skal fordoble indkøbet.

Mvh. AllanE
Hej Allan

Ja havde godt bemærket det 😉 men målte lige efter, og har kun 17km2, så håber ligeee det går. Da 6luter svarer til 30km2

Mvh Lasse
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Wezio skrev den 13-04-2021 22:31:08

Vi har lige spartlet og malet vores gulv i kælderen. Resultatet blev overraskende godt. Vi brugte selvnivellerende spartelmasse oven på eksisterende klinkegulv. Bemærk at gulvspartelmassen skal være egnet til epoxymaling,
Hvilken maling brugte du, og var det nemt nok og påføre.? Står med 60kvm garagegulv der skal males.🙂

 

MIkkelNIelsen skrev den 21-04-2021 15:56:59

Hvilken maling brugte du, og var det nemt nok og påføre.? Står med 60kvm garagegulv der skal males.🙂

 

 Jeg brugte denne her maling og den var meget nem at arbejde med. https://www.roverkob.dk/epoxymaling-graa-12-kg/?gclid=CjwKCAjwmv-DBhAMEiwA7xYrd--hfDHcP2JmWreNxPi-4UNauloU3PSoLEYLWEU0x9AB5rkd8OaC2hoCHeoQAvD_BwE 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også