Klodse en hylde op?

Hej,
Har dette belastende hul nede bag bordet i køkkenet og ville gerne lave en form for plade, så der fx kunne stå en microovn.

Nogen forslag til hvad jeg lettest gør, hvis jeg vil undgå at skrue noget i selve vinduet? Både fordi det er nye vinduer og også fordi vinduet ikke vil kunne åbnes, da anverferen nede sidder i præcis den højde en evt. Plade vil skulle være i.

Jeg har været ude i mange Ideer, men føler jeg overser noget. Ville helst gerne undgå at stable ting op, ideelt set er det noget der sidder godt men som kan fjernes let igen.

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
At placere feks en mikroovn på en plade i hullet er en dødssynd! Der blir ikke noget grimmere. Hvis hullet er “belastende” så køb nogle riste, sæt fødder under og fyld vinduet med krydderurter. 
kunne man ikke flytte anverferne op over en plade som lægges in på dels køkkenbordet og 3 klodser at på vinduet. Lav en kant på pladen så ting ikke skubbes ud over kanten.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Sæt ben i samme design på mikroovnen så det er en samlet enhed der passer til hullet.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Det er tilsyneladende nok med "bagben" på ovnen. Så kan forenden hvile på køkken bordets bagkant.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Monter 4 ben. Så kan du løfte hele herligheden op og sætte ovnen fra dig uden den vælter når der skal støvsuges/rengøres i hullet.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis