Siemens kaffemaskine - vand i kaffegrumsbeholder

Hej!

Jeg har en Siemens CT636LES1/03 indbygnings kaffemaskine, hvor der nu er begyndt at komme vand i kaffegrumsbeholderen. Normalt er kaffegrumset i den ret tør, men nu kommer der så meget vand i den at det er helt flydende. Jeg hat skiftet den store røde O-ring der sidder i toppen af bryggeenheden, men det hjalp ikke. Inden jeg prøver med en ny bryggeenhed, så vil jeg lige høre om nogen her kender til det problem?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har præcis samme problem med min kaffemaskine!
Fandt du en løsning?
Nej, det gjorde jeg desværre ikke. Jeg skiftede de to røde pakninger, det hjalp ikke. Har så også adskilt bryggeren helt fra hinanden, så jeg rigtig kunne rense den alle steder, det hjalp kun i en kort periode. Jeg tror der er et eller andet der bliver slidt, så den ikke er helt tæt mere og der så ryger lidt vand ud sammen med kaffegrumset, så for at komme det til livs tror jeg bryggeren skal skiftes. Men kaffen er jo stadig god nok, så jeg lever bare med at den sviner lidt mere. :)
Er der ingen af jer der har søgt gratis professionel hjælp?

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
øhh gratis proffesionel hjælp ???? jeg har samme problem dog en anden model men også en indbygnings espressomaskine

Tror jeg også vil forsøge mig med total adskillelse og rengøring af bryggeren. 
Så må vi se om det hjælper på min maskine og hvor længe :-) 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis