Hjælp til valg af brændekløver

Hey LDS

Jeg skal til at anskaffe mig en brændekløver, og har kigget meget på blandt andet TÆNKs og andre tests, men synes dog de brændekløvere de tester virker meget dyre ift. mit behov.

Har haft kigget på en GROUW fra Harald Nyborg, der umiddelbart virker fin, men er altid en smule tilbageholdende, når jeg skal købe sådanne ting hos HN.

Nogen der har erfaringer med denne eller kan anbefale en anden god brændekløver til maks. 2000,- eller skal man bare højere op for at få en i god kvalitet.

Det er ikke kæmpe træer jeg skal i gang med at kløve, men den må selvfølgelig gerne kunne klare mere end små tynde pinde :)

På forhånd tak for svar.
 Henrik

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har haft en af de prisbillige hobby brændekløver. Efter ca. 30 rm (lettere knudret) bøgetræ blev den utæt ved stemplet så den tabte olie - den blev returneret.

Frank Chr. skrev den 06-04-2021 14:16:59

Jeg har haft en af de prisbillige hobby brændekløver. Efter ca. 30 rm (lettere knudret) bøgetræ blev den utæt ved stemplet så den tabte olie - den blev returneret.

 Tak for svar., Frank Chr.

Skiftede du så til en ny, og i så fald hvilken?
Nej jeg gik tilbage til min gode gl. solide brændekløver med træudlægger - den er osse meget hurtigere.   
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis