Nøgle Opel Corsa virker periodisk ikke

Vi har en Opel Corsa 1,2 fra 2006/2007, hvor nøglen (periodisk) pludselig ikke virker. Jeg har skiftet batteri.
Den kan virke fint med åbning af centrallåse og så pludselig ikke i nogen tid.
Jeg har ikke haft printet ude for evt at rense ved trykdelen, men kan det være der, at der er dårlig forbindelse?
Har sørget for at alt ved batteriet har fin forbindelse - på stedet hvor printpladen forbinder til batteriet er to så prikker - jeg tænker at forbindelsen her også er ok.man kan købe et reparationssæt, mend et er vel kun plastdele der kan udskiftes, så det hjælper vel ikke?
Og endelig:
hvad skal der ske hvis noget elektronik er defekt i håndsenderen er det så alt der skal udskiftes eller kan man få programmeret et ny sender?
Mvh Torben
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Uden at kloge mig for meget, kunne det tyde på dårlig kommunikation ml. nøgle og spærrer, -  det vil en udlæsning sikkert vise. 

 

" I så fald skal garantien være anført i slutsedlen fra forhandleren. Garantien dækker alle fejl, som opstår efter købet inden for den aftalte garantiperiode"
Tag en snak med sælger om problemet. det bør de kunne klare ub. Men udgiften skal sikkert være i rimelighed ift. bilens reelle værdi. Der må medfølge en kode eller reference nøgle, så en ny kan kodes.


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis