Streaming i autocamper

Håber nogen her kan hjælpe.
Mine forældre har købt en autocamper. Hvor de gerne vil kunne streame på tv’et. Det er ikke særligt teknisk stærke. Så det skal være så simpelt og nemt som muligt. Jeg har så tænkt på flere løsninger.
En Google Chrome (men kræver den ikke internet?) og så streame fra en iPad med datakort i. Hvis den kræver internet. Er det så bedre med en router hvor der er datakort i, og så en Google Chrome? Eller kan jeg bare bruge en router imellem iPad og Google Chrome, men samtidig bruge datakortet i iPadden selvom den er koblet op på en anden router uden internet?
Eller er der en endnu bedre måde og gøre det på? Der er 230 volt strøm i autocamperen. Og der er allerede tv, så har ikke til hensigt og udskifte det. Tv’et har hdmi og usb tilslutning.

Håber nogen kan hjælpe. 😀
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Køb en adapter der forbinder en iPhone eller en iPad med et hdmi kabel, kablet skal være en god kvalitet, ellers hakker billedet. Det kræver ikke wifi adgang, men naturligvis skal iPhone eller iPad have internet adgang.
solaris skrev den 05-04-2021 18:54:28

Køb en adapter der forbinder en iPhone eller en iPad med et hdmi kabel, kablet skal være en god kvalitet, ellers hakker billedet. Det kræver ikke wifi adgang, men naturligvis skal iPhone eller iPad have internet adgang.

 Hej Solaris.

Tænker du på noget ala det her?
https://www.mobilcovers.dk/products/lightning-til-2k-hdmi-kabel?gclid=EAIaIQobChMI06LSkM7n7wIVg9KyCh1rug6VEAQYASABEgL1WPD_BwE
Hvilken betydning har det at den ikke har HDCP? Der står at der er begrænsninger med blandt andet Netflix. Hvor store begrænsninger? Og vil den virke med danske filmskatte? TV2 play? Dr app?
Har også kigget på en original Apple adapter men den koster lidt over 400, 
Jeg har den originale fra appel til kr 449, den virker til Dr.TV2  Boxer og Netflix det tror jeg ikke den til kr 149 gør, mener at kravet til hdmi kablet er en hastighed på 1080 eller mere.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis