Problemer med udskiftet dæmper

Hejsa
Jeg ville udskifte min gamle dæmper med en ny LK Fuga led dæmper, hvilket på papiret skulle være helt ligetil da det bare er en udskiftning.
Det var det så desværre ikke. Jeg har indsat ledningerne korrekt i den nye kontakt og tænder så for strømmen igen, og pæren begynder at dæmpe op og ned konstant. Den kan ikke slukkes, eller stoppe med at dæmpe igennem hele spektret af belysninger. Der er tale om en Philips dæmpbar led pærer, så problemet burde ikke være i den ende. Derudover har jeg prøvet alle sammensætnings muligheder i kontakten uden held. Der er 2 dæmpere som styrer lyset, og jeg udskifter kun den ene hvilket jeg ikke tænker skulle være grunden til problemet.
Jeg håber at der er en sød sjæl i dette Forum, som kan hjælpe en forvirret ung mand der ikke har råd til at få en elektriker ud!
Vh. Viktor
Den købte dæmper: https://www.lavprisel.dk/lk-fuga-lysdaemper-led-s-120va-med-korrespondance-1-modul-hvid-44868?gclid=CjwKCAjwx6WDBhBQEiwA_dP8rVgqNaE-9UgjbOg4wli5mUqOpViOuFvE-KrUBLVEyrHL0jvW0MXBHRoCNgYQAvD_BwE

Hejsa Jeg ville udskifte min gamle dæmper med en... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det behøver ikke at være så dyrt, det kræver en ny lysdæmper og så en elektriker i en 1-2 timer så burde det være klaret.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis