Ifo toilet løber/piber

Jeg har et ifo toilet som løber, ind imellem piber og har svært ved at fylde cisternen. Er der nogen der kan komme med råd til hvordan jeg udbedre disse ting eller er bedste vej en udskiftning som en VVSer anbefalede mig?

I så fald jeg selv skal igang hvordan kommer jeg så ind til det? Jeg har kigget rundt og de en muligheder jeg lige kan se er to møtrikker på undersiden som den på billedet?

på forhånd tak for alle inputs
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Bump 
Hej Kasbac
hvis det løber fra dit toilet kan det komme til at koste dyrt.
jeg hade på et tidspunkt gamle toilet der løb i som jeg ikke hade opdaget der var begyndt at løbe.
det  kostede mig 16000.-

alt efter hvad der er galt, hvis det bare er en bund pakning. den koster ca 40.-
man kan også købe helt nyt indmad som koster ca 750.-

for at skille dit toilet af skal du have trykknappen af, den kan vippes af med en flad skruetrækker, hvor der så sider en plastik møtrik,

Så kan du tage hele indmaden op.
ellers gør som "Søren O"  siger du kan næste finde alt på Youtube,
 
                                                                     

Med venlig hilsen
Mads Christensen

Tømrer - Låsesmed
"Det jeg ikke når i dag, skal jeg ikke lave om i morgen"
Hej Mads/Søren

Tak for jeres svar!

Søren har kigget lidt på denne video  https://www.youtube.com/watch?v=aFSjOcmSA2s og jeg er ikke sikker på at det er en sign model? Skylle knappe hos mit er ovalt og de skruer der bliver omtalt/vist for at løfte kappen sidder anderledes placeret på mit?

@Mads jeg har taget trykknappen af og kan se ind men selve kappen kan jeg ikke få af?

/kasbac
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis