Klodskasse - simpel løsning på transport problem

Jeg opbevarer meget af mit værktøj, fugemasse og andet grej i klodskasser.
Men de er irriterende når de skal transporteres, fordi de næste altid kræver to hænder.

Derfor har jeg fundet følgende lavpraktiske løsning, så man har en hånd fri:

kassen før

man binder en passende tyk snor mellem de to håndtagshuller, som man kan bære kassen med en hånd

bemærk at længen er stor nok til, at snoren kan ligge på siden af kassen, så der ikke hænger noget i, når man tager det op og ned af kassen

bemærk de fancy rumdelere (mælkekartoner)  

Træd ikke på mine ledninger :o)
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
God Ide   Jeg bruger også klodskasser til meget opbevaring, de er billige. Jeg har så delt dem op med plexiglas, der bare er limet i med en limpistol. Men de står også fast i værkstedet.
Rigtig fin ide. Du kan tage et stykke haveslange og skære en rille i det og sætte den rundt om snoren, som håndtag.

Jeg bruger også klods kasser som opbevaring i værkstedet. De har også den fordel at de kan stables, hvis man ikke fylder for meget i dem. 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Haveslange er en god løsning til tynd snor og tung kasse. Evt. kan man fiksere den, så den ikke skrider. Ligeledes forudser jeg, at snoren vil skride i det/de huller den er monteret i, hvis vægtfordelingen i kassen er skæv. Her må man fiksere snoren på en eller anden kreativ måde.

Træd ikke på mine ledninger :o)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis