Ny computer

Hej folkens.

Jeg står snat og skal have en ny comoputer.... DA MIN gamle er ved at "lade livet!.

Jeg spiller ikke meget men måske nogle 10 år gamle spil i ny og næ.

Hvad skal jeg se efter/konkrete bud?

(8og gerne 16 gb rmóg 256 SSD mindst. Men hvad siger i? Det må gerne væpre god kvalitet fremfor specifikationer. Tlænker enten Thinkpad IBM, eller Den der Kina, Huaweii? Har huweii telefon allerede og er faktisk fint t ilfreds ?
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg spiller slet ikke. Så jeg køber refurbished. Den sidste jeg købte er en Thinkpad x230. Den er ved at være gammel men fungere super til mit formål. Jeg er så glad for den at jeg satte et nyt tastatur i da jeg kom til at vælte et glas hvidvin hen over den. De Brugte refurbished er som regel pro maskiner fra store firmaer som sælger mange og køber nye.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Jeg kører også med "refusbished" maskiner, men laver refurbishingen selv.
5...10 år gamle "Business"-modeller fås til 40,,,50 Euro på ebay.
Mine favoritmaskiner er pt. et par 12 år gamle HP/Compaq 6910p business laptops (4/240 GB).
Superhurtige, men det skal siges at jeg kører Lubuntu/Linux på dem. Windows kan man glemme alt om.

For mig kører jeg trådcomputeren lige nu, som er ryzen 5. Men jeg tror, ​​der er pc'er, der er gode og billige. :)
Tøv lige lidt. Windows 10 bliver til efteråret eller i begyndelse af næste år erstattet af Windows 11, som sætter lidt andre krav til hardwaren. Så det ville da være ærgerligt at købe en ny computer og så opdage, at den ikke kan køre Win 11. Spørg i butikken ang. Win 11.
Win 10 bliver vedligeholdt til og med 2025. Derefter kører den videre uden support.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis