Hej,
Jeg skal i gang med at installere et lillebitte køkken i mit lillebitte sommerhus. Pladsen er derfor begrænset og jeg må tænke kreativt.
Jeg får plads til et køkkenhøjskab - og her kommer spørgsmålet: Kan man i den nederste del af højskabet (altså under køkkenbordshøjde) installere en indbygningsovn og installere et indbygningskøleskab i den øvre del af skabet, altså ved/over køkkenbordshøjde? Der vil være et ca. 20 cm mellemrum mellem ovn og køleskab.
Er det helt gak ifht. varme fra ovnen eller kan det mon lade sig gøre?
Nogen, der har prøvet noget lignende?